Sprawdzony konsultant aplikacji takich jak:
Obecne czasy przynoszą kolejne wyzwania dla Twojego biznesu. Wyższe koszty, niższa wydajność, trudności ze skalowaniem, mniej pieniędzy w portfelach klientów. Dobrze wykonane integracje aplikacji i automatyzacje procesów pozwolą Ci robić w krótszym czasie "więcej za mniej".
Sprawdź przykłady jak oszczędzić czas, pieniądze i frustracje ludzi z powodu wykonywania żmudnych i powtarzalnych czynności.
Zweryfikuj czy adres e-mail przyjmuje wiadomości.
Zweryfikuj czy numer telefonu istnieje.
Stwórz osobę kontaktową i szansę sprzedaży z leada w Meta Ads. Przypisz handlowca i dodaj mu zadanie z pierwszym kontaktem.
Dodaj do #kanału w Slack informacje, że wpłynął nowy lead.
Dopisz adres e-mail do listy mailingowej w Loops
Wyślij do nowego kontaktu potwierdzenie SMS, że dostałeś jego zgłoszenie.
Dodaj umówione spotkanie z klientem do kalendarza handlowca.
Wyślij klientowi potwierdzenie umówionego spotkania.
Wyślij klientowi przypomnienie o zbliżającym się spotkaniu.
Stwórz w Pipedrive zadanie z nieodebranym połączeniem od klienta.
Dodaj dane klienta do wstępnie przygotowanego wzoru oferty.
Dodaj informację w CRM, że klient otworzył ofertę.
Stwórz strukturę folderów na dane klienta, na dysku Google.
Stwórz projekt w Asana do zaplanowania realizacji umowy.
Poinformuj zespół o nowej podpisanej umowie.
Dodaj informację do Pipedrive o nowym zgłoszeniu od klienta.
Dodaj informację o rozmowie telefonicznej wraz z nagraniem do CRM.
Dodaj klienta do niestandardowej grupy odbiorców w Meta Ads.
Dotąd współpracowałem z firmami, które zatrudniają od 2 do 500 pracowników.
Współpracę najlepiej zacząć od rozmowy.