Uaktualnione: 21 stycznia 2023
Zrobiłeś już najtrudniejszą rzecz, zacząłeś porządkować zarządzanie zadaniami w firmie.
Na początku korzystania z asana.com szybko możesz natknąć się na poważny problem.
Wpisujesz kolejne zadania, tworzysz projekty, ale nie widzisz szerszego kontekstu.
Po kilku miesiącach zadań na listach masz już tyle, że nie jesteś w stanie nimi rozsądnie zarządzać.
Dobry system zarządzania pracą w asanie można poznać, po tym że na pierwszy rzut oka zobaczysz kto, robi co i na kiedy.
Kolejnym wyznacznikiem jest to, że dodawanie kolejnych zadań i projektów nie zaciemnia całego obrazu. Jest skalowalny i może rosnąć razem z Twoją firmą.
Żeby to ocenić przygotowałem listę zasad, którymi warto kierować się planując sposób korzystania z asana.com.
❌
✅
❌
✅
❌
✅
❌
✅
❌
✅
❌
✅
❌
✅
❌
✅
❌
✅
W linku znajdziesz aktywną listę, z której możesz skorzystać w dokumentach Google.
Możesz też łatwo ją wydrukować. Link do listy w dokumentach Google ↗︎
Kiedy będziesz potrzebował, mogę pomóc Ci na 3 sposoby:
1. Szukasz rozwiązania konkretnego problemu? Umów się na bezpłatną konsultację ↗︎
2. Chcesz wdrożyć w firmie, lub nauczyć się efektywniej korzystać z asana.com? Sprawdź jak możemy współpracować↗︎
3. Potrzebujesz zoptymalizować lub wdrożyć CRM pipedrive.com? Zobacz jak mogę Ci pomóc ↗︎
Raz w tygodniu dostaniesz bezpłatnie, jedno gotowe rozwiązanie, jak skutecznie wykorzystać aplikacje no-code do zarządzania, marketingu i sprzedaży.
Bez SPAMu. W każdej chwili możesz się wypisać.